top of page
  • Writer's pictureHesam Mojtabavi

پروژه مسکونی تجاری کوئرنسیا Querencia


پروژه ای باشکوه که فضایی خارق العاده را به لانگ بیچ خواهد آورد. کوئرنسیا که در 400 متری از دریا واقع شده است، درست در مقابل یک ساحل منحصر به فرد، با منظره لاجوردی الهام بخش، فضاهای برجسته و امکانات تفریحی و رفاهی مدرنی را برای ارائه دارد.


دو پروژه هتل 5 ستاره که دقیقاً روبروی پروژه و بزرگترین کازینوی کل قبرس در کنار آنها، منظره ابدی دریا، امکانات بدون رقیب پروژه، و فرصتهای اجاره و توسعه منطقه، کوئرنسیا را به بهترین پروژه ی سرمایه گذاری تبدیل می کند که به طور مداوم ، ثانیه به ثانیه ارزش پیدا می کند .


در مجموع 686 آپارتمان متشکل از استودیو، یکخوابه، دوخوابه، سه خوابه و پنت هاوسهای لوکس چهارخوابه و پنج خوابه با منظره ی دریا و استخر اختصاصی وجود دارد. این پروژه به صاحبان خود نوید یک تجربه زندگی استثنایی با امکانات بی سابقه را می دهد.

کوئرنسیا که بافت ساختمان های سنتی بلند را در منطقه به چالش می کشد، نشان می دهد که معماری متفاوت و تکنیک خاص دیگری امکان پذیر است و این نمونه ای است برای به چالش کشیدن پیشرفت هایی که قرار است در منطقه انجام شود ، کورنسیا با بالا بردن سطح رقابت تحولات منطقه ی لانگ بیچ، یک تفاوت آشکار در طراحی ایجاد می کند.


تمام آپارتمان‌های بلوک‌ها دارای دید 180 درجه دریا هستند. از اتاق نشیمن و آشپزخانه گرفته تا قسمت های مشترک، اتاق خواب ها و بالکن ها منظره فوق العاده ای به دریا دارند. آپارتمان هایی که به سمت جنوب هستند، منظره ای باشکوه به ساحل از فاماگوستا تا منطقه ی واروشا و آپارتمان های شمال به منظره ای خیره کننده از اعماق خلیج کارپاز نگاه می کنند .

در حالی که آپارتمان‌های پنت‌هاوس منحصربه‌فرد با استخر اختصاصی کورنسیا، تجربه‌ای فوق‌العاده لوکس را در محل سکونت شما ارائه می‌دهند، تراس‌های بزرگ آن‌ها با منظره‌های پانوراما ابدی دریا باعث می‌شود تا آزادی زندگی مستقل را به‌طور کامل احساس کنید .

تراس‌های بزرگی که در تعداد محدودی از آپارتمان‌های پنت‌هاوس ارائه می‌شوند، امکانات بسیار لوکسی مانند استخر، دوش، باربیکیو و آشپزخانه را ارائه می‌دهند. به همین ترتیب، آپارتمان‌های دوبلکس که در داخل بلوک‌ها و باغ‌ تراس پوشیده از فضای سبز طراحی شده‌اند، نمای بیرونی زنده را به بلوک‌ها ارائه می‌کنند و همچنین تراس‌های دو طبقه، مورد مناسب و منحصربه‌فردی را به سرمایه‌گذاران معرفی میکند .



 

  1. ژنراتور

  2. سیستم اعلام حریق

  3. اینترکام تصویری

  4. اینترنت

  5. دستشوئی مهمان

  6. سیستم تشخیص دود

  7. آنتن ماهواره ای مرکزی

  8. سیستم تهویۀ هوا

  9. نگهبانی شبانه روزی

  10. مسیر ویژۀ معلولین

  11. فضای پارک معلولین

  12. پارک بازی

  13. پارک آبی

  14. مرکز آبگرم

  15. خشکشویی

  16. ایستگاه شارژ خودرو

  17. آرایشگاه

  18. استخر شنا

  19. سالن ورزشی

  20. اتوپارک

  21. آسانسور

  22. استخر کودکان

  23. مفهوم هوم اوفیس

  24. خدمات پذیرش

  25. خدمات طبقه



2+1 تخت

مساحت قابل سکونت: 96.37 متر مربع

بالکن: 17.64 متر مربع ~ 32.72 متر مربع

شامل : حمام - اتاق نشیمن - اتاق خواب 2- پارکینگ - مبله و با سند مالکیت قابل انتقال

1+1 تخت

مساحت قابل سکونت: 59.43 متر مربع ~ 75.52متر مربع

بالکن: 13.326 متر مربع ~ 36.3 متر مربع

شامل : حمام - اتاق نشیمن - اتاق خواب - پارکینگ - مبله و با سند مالکیت قابل انتقال

​استودیو فلت

مساحت قابل سکونت: 33.48 متر مربع ~ 39.94 متر مربع

بالکن: 7.56 متر مربع ~ 11.97 متر مربع

شامل : حمام - اتاق - پارکینگ -مبله و با سند مالکیت قابل انتقال

تاریخ تحویل پروژه برای بلوک آ ماه می 2025 - بلوک بی ماه آگوست 2025 و بلوک سی و دی ماه می 2026 می باشد.




"یک مهاجر به مانند کودکی است که تازه متولد شده" 

ما با تیم حرفه ای متشکل از مشاورین خبره و درستکار و با تسلط کافی به قوانین مهاجرتی قبرس شمالی، شما را لحظه به لحظه در این مسیر دشوار همراهی می‌کنیم تا در این تولد دوباره از گزند و آسیب‌های مالی و روانی مهاجرت دور بمانید

bottom of page